Психологиялық қызмет жұмысының жылдық жоспары
IT лицейінің психологиялық-педагогикалық қызметінің мақсаты: оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік-психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысушыларға педагогикалық психологиялық қолдау көрсету.
Міндеттері: оқушының тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру; психологиялық диагностиканы жүргізу және шығармашылық қабілетінің ашылып, оқу-білімге деген оңтайлы көзқарасының қалыптасуына, кәсіби бағдар беруді жүйелі ұйымдастыру; психологиялық қиыншылықтар мен проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру; білім алушылардың психикалық денсаулығын сақтау; педагогикалық, әлеуметтік психологиялық - мәселелерді шешуде және оқу-тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата-аналар мен педагогтерге кеңестік көмек көрсету.
Психологиялық-педагогикалық жұмыстың негізгі бағыттары:
|
Жұмыс мазмұны |
Кіммен жүргізеді |
Мерзімі |
Жауапты |
Нұсқау |
№ |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
Лицей оқушыларының әлеуметтік психологиялық жағдайын анықтау, жаңа келген оқушылармен жеке әңгіме жүргізу, бейімделуін бақылау |
2-11 сынып |
Қыркүйек – қазан |
Педагог-психолог, әлеуметтік педагог, ПҰ-лар |
Әлеуметтік паспорт бойынша |
2 |
1 сыныпқа келетін балаларды лицейге бейімделуін бақылау (диагностикалау әңгіме, дамыту, түзету жұмыстары) |
І сынып (Адаптация) |
Қыркүйек – қараша, кезінде |
Б/сынып мұғалімі,педагог-психолог |
Психологиялық даму картасын толтыру |
3 |
- Сабаққа қатынасу; - социометрия; - таным деңгейінің дамуы; - өзін-өзі бағалауы; - мектептегі эмоционалдық қабылдауы Қарым-қатынас шеберлігін нығайту, қорқыныш сезімінен арылтуға байланысты тренинг Психологиялық сәтсіздіктерін болдырмаудың алдын-алу |
5 сынып (Бейімделу)
|
Қыркүйек- қараша |
Педагог-психолог, әлеуметтік педагог, ПҰ-лар |
Әдістемелік нұсқаулықтар ПҰ-лар, пән мұғалімдері отырысы
|
4 |
- социометрия тест;
|
10 сынып (Бейімделу)
|
Қыркүйе-қазан
Қараша
|
Педагог-психолог
|
Дж. Морено социометрия әдісі, Кондаш әдістемесі
|
5 |
- лицей оқушыларының психологиялық, физикалық саулығын анықтау; - Зерттеу қорытындысына сүйеніп жасөспірімдердің қауіпсіздігін алдын алу, түзету және жеке жұмыс |
3-4, 6–7, 11 сынып
ПҰ-лар, ата-аналар |
Қазан-қараша Наурыз-сәуір
|
Педагог-психолог |
Тұлғаның психологиялық диагностикасы (психологиялық құрал) |
6 |
|
1, 5, 10, 2-4, 6-9, 11 сынып |
Қазан Қараша-қаңтар |
Педагог-психолог |
Анкета-тест |
8 |
Бастауыш сынып оқушыларының орта буынға өту кезеңін алдын алу |
4 сынып |
Сәуір – мамыр |
Педагог-психолог |
Зерттеу, бақылау, түзету-дамыту |
9 |
«Жасөспірімдер арасында денсаулығы мен өмірлік дағдыларын қалыптастыру және суицидтің алдын-алу» бағдарламасы бойынша іс-шаралар |
8-10 сынып |
Жұмыс жоспары бойынша |
Жыл бойына |
Бағдарлама жоспары бойынша |
Дамыту және түзеу жұмыстары
№ |
Тақырыбы |
Сынып |
Өткізілу формасы |
Мерзімі |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Тез шаршау, жұмыс істеу қабілетінің төмендеуін қалыпқа келтіру |
1 сынып |
Түзету, дамыту жаттығулары |
Қыркүйек, қазан |
2 |
Жасөспірім шақ - өтпелі кезең. Өтпелі кезең дағдарысынан оңтайлы өтулеріне жағдай жасау, психопрофилактикалық шаралар өткізу |
5,6,7 сынып |
Әңгіме, психологиялық тренинг, |
Қараша, ақпан |
3 |
Өзін-өзі танып білу, бақылау, басқару, өзіне-өзі сенім, жеңілдету, сергіту, дамыту жаттығулары |
2-4 сынып |
Психогимнастика |
Желтоқсан- ақпан |
5 |
Жоғары сынып оқушыларына кәсіптік бағдар беруде психологиялық қолдау жұмыс жоспары |
9, 11 сынып |
Жоспар бойынша |
Жыл бойына |
6 |
Оқушыларды ОБЖС, мемлекеттік емтиханға, психологиялық тұрғыдан дайындау |
4 – 10 сынып |
Тренинг, жадынамалар |
Кезінде сұраныс |
7 |
11 сынып оқушыларын қорытынды аттестаттау және ҰБТ-ға психологиялық сүйемелдеу жұмыс жоспары |
11 сынып |
Диагностика, тренинг, дәріс |
Жоспар бойынша |
8 |
Лицей оқушылар арасындағы аутодеструктивті мінез-құлықты алдын алу |
5-7, 11 сынып |
Жұмыс жоспары бойынша |
Жыл бойына |
9 |
Оқу үлгерімінде қиындығы бар және дарынды оқушылармен психологиялық сүйемелдеу жұмыстары |
1-11 сынып |
Диагностика, түзету, дамыту |
Кезінде |
10 |
Жоспардан тыс сұраныс бойынша психологиялық жұмыстар |
1-11 сынып |
Сұраныс бойынша |
Жыл бойына |
Ағарту, алдын-алу және кеңес беру жұмыстары
№ |
Жұмыстың мазмұны |
Түрі |
Мерзімі |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
Арнайы психологиялық жаттығулар мен кеңестер даярлау. Оларды іс-әрекетке ұластыру. /сергіту жаттығулары/ (Г.А.Ускова психология- педагогикалық диагностика) |
1 – 4 сынып |
Кезінде |
|
Жеке оқушының педагогикалық-психологиялық жеке даму картасын жасау (1 сынып) |
Әдістемелік нұсқау |
Жыл бойы |
|
Оқушылардың проблемаларын шешу үрдісінде ПҰ-лармен диагностика қорытындысын таныстыру, бірлесе жұмыс жасау |
Әңгіме, жеке кеңес, алдын алу |
Кезінде |
|
Ата-аналарға жеке кеңес беру: диагностикалық және түзеу жұмыстарының қорытындысымен таныстыру (қажетті жағдайда) |
Әңгіме, жеке кеңес, дәріс, семинар |
Кезінде |
|
Балалардың жеке қауіпсіздігін сақтау тақырыбында сұхбат (әлеуметтік педагог, мектеп инспекторі, ПҰ-лар, ТІ меңгерушісі, психолог, медбике) |
Алдын – алу шаралары |
Кезінде |
|
Сынып сағаты, тәрбиелік іс-шара, ата-аналар жиналысына анкета, сауалнама, тест материалдарын жинақтау |
Әдістемелік нұсқау |
Кезінде |
|
9, 11 сынып оқушаларының кәсіпік бағытын анықтауға байланысты зерттеу қорытындысы |
ПҰ-лар, ата-аналар |
Қаңтар Сәуір |
|
Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынасын, оқушының пәнге деген қызығушылығын анықтау |
Анкета, сауалнама |
Қазан, желтоқсан |
|
Мектеп оқушыларының жас ерекшеліктеріне қарай тақырыпты ұйымдастыру (Ата-аналар және ПҰ-лар) |
Семинар, дәрістер, баяндамалар |
Кезінде |
|
Қорытынды аттестаттау және ҰБТ-ға психологиялық дайындығы кезінде психологиялық көмек көрсету (11 сынып ата-аналарымен) |
Семинар, дәріс |
Жоспар бойынша |
|
Қалалық, облыстық, республикалық үздіксіз білім жетілдіру институтының, қалалық білім бөлімінің әдіскерлерімен үнемі байланыста болу, пікірлесіп шешім қабылдау және тәжірибе алмасу |
Семинар, конференция т.б., кітапхана, баспа жаңалықтарынан үнемі хабардар болу |
Әр айда, үнемі |
|
Қалалық ПМПК-ға ұсынылатын оқу үлгерімі төмен және психологиялық дамуында кідірісі бар оқушыларды анықтау және олармен жеке жұмыс |
Оқу үрдісін бақылау, диагностикалық зерттеу негізінде |
Қараша, ҚББ кестесі бойынша |
|
ПҰ-лар, әлеуметтік педагог, мектеп инспекторымен бірлесе жұмыс (қиын балалардың жағдайын оңтайлы шешуге көмек беру) |
Алдын алу, кеңес беру, түзету-дамыту |
Кезінде |
|
Мұғалім мен оқушының қарым-қатынас, оқушының пәнге деген қызығушылығын бақылау |
Сабаққа қатынасу |
Кезінде |
|
Ата-аналар жиналысына қатысу (сыныптық, мектепішілік) |
Семинар, дәріс, кеңес |
Кезінде |
|
Ауыспалы кезеңдегі тұлғаның жас және жеке ерекшеліктері, кездесетін психологиялық сәтсіздіктерін болдырмаудың алдын-алу (әкімшілік, психолог, әлеуметтік педагог, ата-аналар, пән мұғалімдері және ПҰ-лар қатысуымен) |
Педагогикалық отырыс 1,5,10, 4 сынып
Педконсилиум 11 сынып |
Қараша, сәуір
Қаңтар-ақпан, |
|
Диагностика қорытындысы бойынша мұғалім, ата-аналармен жеке жұмыс |
1 – 11 сынып бойынша |
Кезінде |
Жауапты: IT лицейінің педагог-психологтары