«Ақмола облысы білім басқармасының Көкшетау қаласы бойынша білім бөлімі Көкшетау қаласының әл-Фараби атындағы ІТ лицейі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «ІТ лицей имени аль-Фараби города Кокшетау отдела образования по городу Кокшетау управления образования Акмолинской области»

Директор блогы

Электрондық журнал

Image result for күнделік

Біздің әлеуметтік желілер

Image result for bycnfuhfvvКартинки по запросу "facebook""


«    Қараша 2024    »    
ДсCcБрСрЖмСбЖк
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Психологиялық қызмет жұмысының жылдық жоспары 2021-2022

   

Психологиялық қызмет жұмысының жылдық жоспары

IT лицейінің  психологиялық-педагогикалық қызметінің мақсаты: оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік-психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысушыларға педагогикалық психологиялық қолдау көрсету.

Міндеттері: оқушының тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру; психологиялық диагностиканы жүргізу және шығармашылық қабілетінің ашылып, оқу-білімге деген оңтайлы көзқарасының қалыптасуына, кәсіби бағдар беруді жүйелі ұйымдастыру; психологиялық қиыншылықтар мен проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру; білім алушылардың психикалық денсаулығын сақтау; педагогикалық, әлеуметтік психологиялық - мәселелерді шешуде және  оқу-тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата-аналар мен педагогтерге кеңестік көмек көрсету.

             Психологиялық-педагогикалық жұмыстың негізгі бағыттары:

  • психодиагностика (жеке тұлғаның ерекшелігін, танымдық әрекетінің ерекшелігін, ішкі келіспеушіліктің мазмұнын зерттеу);
  • психологиялық түзету, дамыту (сынып сағаттары, тренинг, психологиялық сабақтар);
  • психологиялық алдын-алу (психодиагностикалық зерттеу жұмыстарының қорытындысы бойынша педагогиклаық кеңес, ата-жиналысында алдын алу ақпараттар, семинар, іс-шаралар,  өткізу);
  • психологиялық ағарту және кеңес беру (мұғалімдерге психологиялық-педагогикалық кеңес беру; ата-аналарға оқушылардың білім және тәрбие алуына байланысты кеңес беру; оқушылардың арасында кездесетін келіспеушілік пен келіссөздерге дәнекер болу, психикалық және физикалық саулығын алдын алу дәріс беру, семинар өткізу).

 

 

Жұмыс мазмұны

Кіммен жүргізеді

Мерзімі

Жауапты

Нұсқау

2

3

4

5

6

1

Лицей оқушыларының әлеуметтік психологиялық жағдайын анықтау, жаңа келген оқушылармен жеке әңгіме жүргізу, бейімделуін бақылау

2-11 сынып

Қыркүйек – қазан

Педагог-психолог, әлеуметтік педагог, ПҰ-лар

Әлеуметтік паспорт бойынша

2

1 сыныпқа келетін балаларды лицейге бейімделуін бақылау (диагностикалау әңгіме, дамыту, түзету жұмыстары)

І сынып (Адаптация)

Қыркүйек – қараша, кезінде 

Б/сынып мұғалімі,педагог-психолог

Психологиялық даму картасын толтыру

3

- Сабаққа қатынасу;

- социометрия;

- таным деңгейінің  дамуы;

- өзін-өзі бағалауы;

- мектептегі эмоционалдық қабылдауы

Қарым-қатынас шеберлігін нығайту, қорқыныш сезімінен арылтуға байланысты тренинг

Психологиялық сәтсіздіктерін болдырмаудың алдын-алу

5 сынып (Бейімделу)

 

 

 

 

 

 

 

 

Қыркүйек- қараша

Педагог-психолог, әлеуметтік педагог, ПҰ-лар

Әдістемелік нұсқаулықтар

ПҰ-лар, пән мұғалімдері отырысы

 

4

- социометрия тест;

  • - жағдайлық (ситуациялық) үрей деңгейін анықтау,
  • - өзін-өзі тануды дамыту, анықтау зерттеу қорытындысы

10 сынып

(Бейімделу)

 

Қыркүйе-қазан

 

Қараша

 

 

Педагог-психолог

 

Дж. Морено  социометрия әдісі, Кондаш әдістемесі

 

5

- лицей оқушыларының психологиялық, физикалық саулығын анықтау;

- Зерттеу қорытындысына сүйеніп жасөспірімдердің қауіпсіздігін алдын алу, түзету және жеке жұмыс

3-4, 6–7, 11 сынып

 

ПҰ-лар,

ата-аналар

Қазан-қараша  Наурыз-сәуір

 

Педагог-психолог

Тұлғаның психологиялық диагностикасы (психологиялық құрал)

6

  •  Пәнге деген қарым-қатынасын анықтау, оқу-әрекетінің қолайлы ұйымдастырылуына пән жетекшілеріне бағдар беру

1, 5, 10,

2-4,

6-9, 11 сынып

Қазан

Қараша-қаңтар

 

Педагог-психолог

 

Анкета-тест

8

Бастауыш сынып оқушыларының орта буынға өту кезеңін алдын алу

4 сынып

Сәуір – мамыр

Педагог-психолог

Зерттеу, бақылау, түзету-дамыту

9

«Жасөспірімдер арасында денсаулығы мен өмірлік дағдыларын қалыптастыру және суицидтің алдын-алу» бағдарламасы бойынша іс-шаралар

8-10 сынып

Жұмыс жоспары бойынша

Жыл бойына

Бағдарлама жоспары бойынша

 

Дамыту және түзеу жұмыстары

Тақырыбы

Сынып

Өткізілу формасы

Мерзімі

1

2

3

4

5

1

Тез шаршау, жұмыс істеу қабілетінің төмендеуін қалыпқа келтіру

1 сынып

Түзету, дамыту жаттығулары

Қыркүйек, қазан

2

Жасөспірім шақ - өтпелі кезең. Өтпелі кезең дағдарысынан оңтайлы өтулеріне жағдай жасау, психопрофилактикалық шаралар өткізу

5,6,7

сынып

Әңгіме, психологиялық тренинг,

Қараша, ақпан

3

Өзін-өзі танып білу, бақылау, басқару, өзіне-өзі сенім, жеңілдету, сергіту, дамыту  жаттығулары

2-4 сынып

Психогимнастика

Желтоқсан- ақпан

5

Жоғары сынып оқушыларына кәсіптік бағдар беруде психологиялық қолдау жұмыс жоспары

9, 11 сынып

Жоспар бойынша

Жыл бойына

6

Оқушыларды ОБЖС, мемлекеттік емтиханға, психологиялық тұрғыдан дайындау

4 – 10  сынып

Тренинг, жадынамалар

Кезінде сұраныс

7

11 сынып оқушыларын қорытынды аттестаттау және ҰБТ-ға психологиялық сүйемелдеу жұмыс жоспары

11 сынып

Диагностика, тренинг, дәріс

Жоспар бойынша

8

Лицей оқушылар арасындағы аутодеструктивті мінез-құлықты алдын алу

5-7, 11 сынып

Жұмыс жоспары бойынша

Жыл бойына

9

Оқу үлгерімінде қиындығы бар және дарынды оқушылармен психологиялық сүйемелдеу жұмыстары

1-11 сынып

Диагностика, түзету, дамыту

Кезінде

10

Жоспардан тыс сұраныс бойынша психологиялық жұмыстар

1-11 сынып

Сұраныс бойынша

Жыл бойына

 

 

Ағарту, алдын-алу және кеңес беру жұмыстары

Жұмыстың мазмұны

Түрі

Мерзімі

1

2

3

4

1

Арнайы психологиялық жаттығулар мен кеңестер даярлау. Оларды іс-әрекетке ұластыру. /сергіту жаттығулары/ (Г.А.Ускова психология- педагогикалық диагностика)

1 – 4 сынып

Кезінде

 

Жеке оқушының педагогикалық-психологиялық жеке даму картасын жасау (1 сынып)

Әдістемелік нұсқау

Жыл бойы

 

Оқушылардың проблемаларын шешу үрдісінде ПҰ-лармен диагностика қорытындысын таныстыру, бірлесе жұмыс жасау

Әңгіме, жеке кеңес, алдын алу

Кезінде

 

Ата-аналарға жеке кеңес беру: диагностикалық және түзеу жұмыстарының қорытындысымен таныстыру (қажетті жағдайда)

Әңгіме, жеке кеңес, дәріс, семинар

Кезінде

 

Балалардың жеке қауіпсіздігін сақтау тақырыбында сұхбат (әлеуметтік педагог, мектеп инспекторі, ПҰ-лар, ТІ меңгерушісі, психолог, медбике)

Алдын – алу шаралары

Кезінде

 

Сынып сағаты, тәрбиелік іс-шара, ата-аналар жиналысына анкета, сауалнама, тест материалдарын жинақтау

Әдістемелік нұсқау

 

Кезінде

 

9, 11 сынып оқушаларының кәсіпік бағытын анықтауға байланысты зерттеу қорытындысы

ПҰ-лар, ата-аналар

Қаңтар

Сәуір

 

Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынасын, оқушының пәнге деген қызығушылығын анықтау

Анкета, сауалнама

Қазан, желтоқсан

 

Мектеп оқушыларының жас ерекшеліктеріне қарай тақырыпты ұйымдастыру (Ата-аналар және ПҰ-лар)

Семинар, дәрістер, баяндамалар

Кезінде

 

Қорытынды аттестаттау және ҰБТ-ға психологиялық дайындығы кезінде психологиялық көмек көрсету (11 сынып ата-аналарымен)

Семинар, дәріс

Жоспар бойынша

 

Қалалық, облыстық, республикалық үздіксіз білім жетілдіру институтының, қалалық білім бөлімінің әдіскерлерімен үнемі байланыста болу, пікірлесіп шешім қабылдау және тәжірибе алмасу

Семинар, конференция т.б., кітапхана, баспа жаңалықтарынан үнемі хабардар болу

 

Әр айда, үнемі

 

Қалалық ПМПК-ға ұсынылатын оқу үлгерімі төмен және психологиялық дамуында кідірісі бар оқушыларды анықтау және олармен жеке жұмыс

Оқу үрдісін бақылау, диагностикалық зерттеу негізінде

Қараша, ҚББ кестесі бойынша

 

ПҰ-лар, әлеуметтік педагог, мектеп инспекторымен бірлесе жұмыс (қиын балалардың жағдайын оңтайлы шешуге көмек беру)

Алдын алу, кеңес беру, түзету-дамыту

Кезінде

 

Мұғалім мен оқушының қарым-қатынас, оқушының пәнге деген қызығушылығын бақылау

Сабаққа қатынасу

Кезінде

 

Ата-аналар жиналысына қатысу (сыныптық, мектепішілік)

Семинар, дәріс, кеңес

Кезінде

 

Ауыспалы кезеңдегі тұлғаның жас және жеке ерекшеліктері, кездесетін психологиялық сәтсіздіктерін болдырмаудың алдын-алу (әкімшілік, психолог, әлеуметтік педагог, ата-аналар, пән мұғалімдері және ПҰ-лар қатысуымен)

Педагогикалық отырыс

1,5,10, 4 сынып

 

Педконсилиум

11 сынып

 

Қараша, сәуір

 

Қаңтар-ақпан,

 

Диагностика қорытындысы бойынша мұғалім, ата-аналармен жеке жұмыс

1 – 11 сынып бойынша

Кезінде

 

 

 

 

 

 

Жауапты: IT лицейінің педагог-психологтары

 

Жаңартылған күні: 04.04.2019 16:43
Құрылған күні: 24.01.2022 17:08

Бізді табу оңай!

Текст